środa, 31 lipca 2013

Nations At War System (6)

W szóstej, ostatniej odsłonie opisu systemu Nations At War zawarte zostały zasady dodatkowe i opcjonalne, które poszerzają możliwości rozgrywki i w niewielkim stopniu zwiększają poziom uszczegółowienia zasad.

Nations At War System (5)

Piąta część opisu systemu Nations At War zawiera charakterystykę poszczególnych jednostek a także ich definicje na potrzeby rozgrywki.

Nations At War System (4)

Czwarta część analizy systemu Nations At War poświęcona będzie znacznikom dodatkowym a także w znacznej mierze szczegółowemu omówieniu roli HQ w grze.

Nations At War System (3)

W trzeciej części analizy systemu Nations At War przyglądamy się rozstrzyganiu ataków oraz wyznaczaniu Line Of Sight.

Nations At War System (2)


Druga część opisu systemu Nations At War, zawierająca zarys rozgrywki oraz zasady ruchu jednostek.

Nations At War System (1)

Nations At War to kolejny produkt Marka H. Walkera, który pod szyldem Lock And Load prowadzi jedno z najbardziej prężnych, choć i stosunkowo niewielkich wydawnictw specjalizujących się w grach wojennych. Jego najnowszy system, którego premiera miała miejsce w roku 2010, wywodzi się w linii prostej z World At War, z tym że tam odwzorowane były hipotetyczne starcia w ramach tzw. Trzeciej Wojny Światowej, z kolei Nations At War przenosi nas do połowy lat 40 ubiegłego stulecia, a więc zahacza o wydarzenia, które miały miejsce naprawdę. W kilku kolejnych częściach postaram się omówić i przybliżyć zasady tego systemu. W tym celu będę się posługiwał pierwszym produktem pod szyldem NAW, czyli White Star Rising.