środa, 31 lipca 2013
Nations At War System (5)
Nations At War System (4)
Czwarta część analizy systemu Nations At War poświęcona
będzie znacznikom dodatkowym a także w znacznej mierze szczegółowemu omówieniu
roli HQ w grze.
Nations At War System (1)
Nations At War to kolejny produkt Marka H. Walkera, który pod szyldem Lock And Load prowadzi jedno z najbardziej prężnych, choć i stosunkowo niewielkich wydawnictw specjalizujących się w grach wojennych. Jego najnowszy system, którego premiera miała miejsce w roku 2010, wywodzi się w linii prostej z World At War, z tym że tam odwzorowane były hipotetyczne starcia w ramach tzw. Trzeciej Wojny Światowej, z kolei Nations At War przenosi nas do połowy lat 40 ubiegłego stulecia, a więc zahacza o wydarzenia, które miały miejsce naprawdę. W kilku kolejnych częściach postaram się omówić i przybliżyć zasady tego systemu. W tym celu będę się posługiwał pierwszym produktem pod szyldem NAW, czyli White Star Rising.
Subskrybuj:
Posty (Atom)